we're all a part of the same sick little games

jag har lärt mig några saker i livet, här är de allra viktigaste: 
1. paramore är ett av världens bästa band
2. men you me at six pwnar dom hårt. sryyyy! 
3. jag skulle bli lesbisk för hayley nichole williams utan tvekan 
4. josh franceschi är gud 
5. alex gaskarth är för sexig för hans eget bästa 
6. sean smith är en av världens snyggaste och vi alla älskar hans underbara hår 
7. jack barakat kommer aldrig hitta sin mamma (....<3) 
8. om jag hade varit en av dom lyckliga som sett alex gaskarth halvnaken på scen skulle jag dö av lycka 
9. taylor york kan inte leva utan sin röda mössa 
10. break out! break out! är awesome 
11. max helyer är så otroligt söt att man bara vill krama honom 
12. miley cyrus är ahmazing 
13. oliver sykes är snygg no matter whatttt 
14. you me at six är mitt liv 
<3

Kommentarer
Postat av: veronica

allt du har skrivit om de senaste månaderna har bara varit om artister :(

2010-05-09 @ 21:09:58
Postat av: elin

kaka: SLÄPP MIG?!?!?!

2010-05-09 @ 22:15:45
URL: http://misguidedghosts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0