school suxx phat dick

indeed. 
anyway. 
skolan..... ringde alva på rasten för jag var uttråkad... snackade med jessica och mania på resten av rasten sen... 
vi hade sexualkunskap, denna gång om sex typ. jocke tänkte föreslå att vi skulle kolla på våra mammor när dom är fertila men kom på att det var rätt dumt. fail. :( 
och öh. sen så hade vi "gympa", alla lektioner man har typ en gång i veckan är inställda pga elevsamtal typ. så happyface. satt och målade min egen version av riot!-omslaget. vart fail. tog lång tid. :( 
och tjejerna bitchade runt och var allmänt jobbiga och hade lust att säga "VARFÖR MÅSTE NI VARA SÅNA JÄVLA BITHCAR MOT VARANDRA?!?!?!?" fast det gjorde jag inte för då skulle dom vara bitchar mot mig allihopa. lolz. 
aki aki sen så hade vi lunch. potatis och något äckel. åt typ... potatis och macka. healthy ohyes. 
och på rasten var jag allmänt social med folk och satt på marken medans folk drog upp min luva och lade mig på marken och sa "sov nu, elin, sov nu" så att jag blev småsmutsig. :( fast jag är förstås den som bryr sig minst om sånt där så det spelade ingen roll direkt. 
efter rasten kollade vi på filmer. den ena handlade om sex. animerat sex. åh herrejesus. i wuz like "omg..." haha. :( och så sa gubbarna i filmen att "min mamma och pappa måste ha KNULLAT fyra gånger för vi är fyra barn" "dom har säkert KNULLAT fler gånger. jag tror vuxna gillar att KNULLA!!!!" gubbarna skulle vara typ 10, och dom håll på och sa knulla? knullaknullaknulla. HAHAHAAHA. dom kunde inte sagt "gjort barn" eller "ha sex" eller nått va? :( 
den andra var ramp film söggggggg. förutom det när dom gjorde cover på hjulen på bussen och sjöng istället "min kuk är sneee, min kuk är sneeee, jag låna brorsans hårgeleeeee" HAHAHAHAHAAHAHHA. askul. och när dom visade fail-sexställningar. bahahahahhahaha. 
ohyäh. 
men aja, nu är jag hemma för jag är cool och har inte spanska! 
och lyssnar på save it for the bedroom akustiskt. där max sjunger, vilket får mig att få gåshud. han är så underbar att man dör. fast jag älskar josh mer, actually. hehe *obsessed* 
borde sätta på lite tbo snart också. 
fick tamponger i brevlådan! TACK?! 
aja. bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0