ten-times-louder!

jag saknar you me at six
jag saknar att stirra josh i ögonen medans han sjunger
jag saknar att se honom skutta runt på scen
dom måste komma snart
annars... vet inte
tittade på save it for the bedroom-live från arenan för en liten stund sedan. kom fram till att jag skulle göra vad som helst för att få se dom igen
jag skulle låta en stor jävla spindel krypa på mig för det
och jag är livrädd för spindlar
knäckte fingrarna förut
det var läskigt
fast jag brydde mig inte så mycket
det gjorde ondare inne i mig, än utanpå, typ
ska till gbg i helgen
jag vet inte riktigt. ingen kommer vilja träffa mig ändå *pessimist*
imorgon ska jag till stan. köpa tidningar som jag kommer söla ner av saltvattentårar. på typ världens finaste band
jag älskar you me at six
kan inte beskriva hur mycket
har en ny bild-mapp på datorn. YMAS heter den. jag älskar den. [para-map, ymas-map, phil-map - obsessed]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0