not good, katie, not good

jag och alva gick runt och sa så hela dagen igår
på tal om igår såg vi filmer, kollade på videos, spelade in oss när vi sjunger (lykkeundmens.blogspot.com!!!!) och åt godis
vi gick ner till kiosken som ligger precis under mig och skulle köpa en film, så gick vi och hittade en, sen betalade vi, och när vi kommit till porten sa jag "köpte vi filmen?"
så vi gick tillbaka och sa att vi hittat den i köpkorgen, sen gick vi hem, och jag typ "YOU MADE A MISTAKE, MISSIE!!!!" :D
var allmänt kul igår att sjunga start of something new i mansröst, och last x-mas i chipmunk röst
haha
puss
är hemma nu
skola imorn x___x
har sett självaste gud på ustream, han är så snygg, min lille josh
han sa att ymas kommer till sverige i april
now i'm the happiest girl in the world!!!!
på måndag kommer hold me down
PEPP!

Kommentarer
Postat av: alva

not good, katie, not good <3

2010-01-07 @ 12:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0