lykke li

hej
alva ser ut som lykke li, jag tror hon döljer något....... :O 
öh. alva är här. det var en helgalen dag idag!!!! 
först träffade jag alva vid valand, och vi stack hem till mig för att lämna väska och byta presenter. jag fick en tröja där det står "friends forever" på!!! :D och hon fick markus-biljett av mig! :D VI SKA SE MARKUUUS
sen stack vi till centralen och träffade anna panna, och sen ville vi ha varm choklad och stod och stirrade på alla tidnigar i hundra år, vilket gjorde oss försenade. men den varma chokladen var god! träffade emma lite snabbt, och träffade sedan aillie, lovisa och hilda! anna fick btw biobiljetter av mig. vi satt i centralen rätt länge, och det blev lite pinsamt när jag letade efter min mobil och min binda hade åkt ut ur fickan och alla såg den. jag typ "OJSAN!!!!" och alla asgarvade åt mig... D: 
öh sen kom emma, hon med menshår alltså! :D 
jag och alva stannade kvar i stan, emma och anna åkte till anna och lämnade väska och aillie och companie gick nånstans.... 
jag och alva köpte glasögon till henne, och witamin well!!! det är asgott <3 apoteket ftw. sen satte vi oss i centralen, och kom fram till att vi var hungriga och smet in på burger king. fiskburgare... <3
anna och emma kom tillbaka, och vi satt där en stund och snackade, tills vi gick till hemköp och köpte mer dricka. sen blev vi väldigt försenade till bion, för spårvagnen kom 9 minuter, så vi gick istället. det tog inte så lång tid faktiskt. vi träffade folket igen, och köpte popcorn. 
sen gick vi in till bion, och jag sätter min cola nånstans, och helt plötsligt ÄR DEN BORTA. jag typ "VARFAN ÄR MIN COLA?" anna typ "har du tappat bort den?"
"jag satte den här!!!! den måste ha sprunigt iväg" 
så jag och alva gick och köpte en ny, eller aa, jag gjorde, alva gick på toa :P 
filmen började och det var kul. mitt under filmen hade vi typ popcorn krig. lovisa, aillie och hilda satt raden ovanför... :( 
anyways, en kille i filmen sa typ "nu kör vi lillen!!!" och jag typ utropade "SNACKAR HAN MED HANS PENIS ELLER!?!??!?!" 
AHAHAHAHHAHAHA 
filmen var AWESOME. löv it, OLD DOG heter den. se den! 
sen när vi kom ut från bion hade vi typ popcorn krig. alla var på anna. hahaha. sen kastade jag en hel näve på hilda, då sprang hon efter mig typ.. D: 
hihihi sen hällde emma en hel popcorn skål över alva. 
HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHA
det var så jävla kul. 
gahahhahahaha jag dör
alla skrattade åt henne <3
omg
<3
anyway
jag och alva tog oss hem, och hittade en fin gitarr på min säng. YAAAY! :D 
nu ska vi göra en blogg, och videoblogga. 
fan vad fail. 
bilder kommer en annan dag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0