jultomten

bloggar inte så mycket om the school längre, händer inte något intressant liksom
lite uppdatering:
vi har bytt platser, sitter nu brevid elin = kaos typ
vi hade vårt kapprum i matsalen en stund, men nu är det tydligen klar och jag och elin är ledsna för det
... för att vi kunde sitta inne i matsalen då
vi kommer ha ocianien prov den 28:e, jag har gjort 2/3 land och 1/6 djur. dör?
vi har BILDPROV IMORGON. jag har inte tränat alls, gör det snart!!!
vi har börjat med biologi (idag)
---
idag var jag alltså i skolan.
var rätt kul hihi.
först hade vi greger av någon anleding. greger iz boring. vi bara läste och jobbade med svenska. sen var vi tvungna att jobba med matte sa jocke, för sista kapitlet ska tydligen vara klart snart. JAG DÖR? är på typ uppgift 14 av ...50? kill me. 
sen hade vi biologi, såg någon aslame film. tecknad vafan. det var kul, det var en snubbe i en kille som såg ut som jultomten. och när pojken skulle få veta mer om synen (<3) hoppade han ut ur skärmen. alla ba "men ååååhhh!!!!" och när killen och tjejen kysstes [och dom båda två var typ nakna...] alla ba "MEN BOSSE VADFAN!!!!" 
hahaha 
sen fick vi böcker vi skulle läsa och sånt i. alla började såklart bläddra i den, och fick fram en sida där det är en man och en kvinna som har samlag, och en naken man och kvinna. så ja, det var ju lite... ehe. och elin försökte alltid få mig att se på killens könsorgan... så mm. 
det var kul när mohamad skulle läsa högt. bosse typ "okej, behöver du glasögon, mohamad?" HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA
alltså: överskriften hette "behöver du glasögon" och han menade att mohamad skulle läsa det. hahahahha. alla asgarvade. det var kul när marcus läste och bosse typ "vi stoppar där lite" typ varje mening. HAHAHAHA 
vi åt mat, och vi hade slöjd.
gah
trä-slöjd
är massa stolt över mig själv som blev klar med grejen på första gången, även om bosse snackade i år.
hanna frågade faktiskt "hur länge snackade bosse egentligen?" jag typ "länge!!!"
btw har vi ingen franska imorn <3 
puss. 
snart ska jag dra till mina kusiner. magnus fyller år.
jag luktar trä
ew
byeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0