:(

helvete vad jag kommer sakna gbg
okej, så här är det
min pappa ska flytta till kanada
igen
jag vet, jag är självisk, men jag önskar att han inte får något jobb så att han kan flytta tillbaka till göteborg
han flyttar inte förrän i maj dock
men ändå
jag grät... så mycket. han sa att jag inte skulle gråta, men vad fan, det är väl klart?
jag kommer sakna alla i göteborg.
ni får komma upp hit, okej?
det här suger, och jag hatar det
speciellt eftersom han gör det igen. han bodde i kanada för 3 år sen ungefär, därför flyttade jag till lkpg.
jag vet inte om jag orkar skolan imorn
kommer ändå inte kunna vara mig själv.
den hypra, töntiga tjejen som ingen egentligen bryr sig om
jag kommer börja gråta om jag pratar med någon om det.
så om jag gör det, håller jag käft.
åh jag vill verkligen inte
pappa säger att jag ska åka till kanada ibland och hälsa på. jag vill inte det. eller alltså. jag hatar kanada. förut tyckte jag det var helt ok tills han flyttade dit. det tar allt ifrån mig.
han sa att bianca brukar säga "elin" och peka på något kort på mig.
det kommer jag nog sakna mest. att inte kunna träffa min syster så mycket som jag vill. min syster kommer inte växa upp med mig.
jag skulle hata mina föräldrar om dom tvingade mig att göra så.
jag kommer sakna er, alva, julia, anna. dom kommer jag nog sakna mest.
jag kommer säkert gråta mig till söms som jag gjorde när jag först började bo i den här skithålan
jag hatar det här.

Kommentarer
Postat av: Emma

Fan Elin. ):

Det här suger! Önskar att det fanns något jag kunde göra.. men jag antar att det ändå som går att göra är att hoppas på att han ändrar sig eller nått.

Kommer inte bli detsamma i gbg utan dig.

Älskar dig. <3

2010-01-21 @ 20:26:38
URL: http://thatswhatyouget.blog.co.uk
Postat av: simone

VAAA :( jag vet att vi inte har träffats på typ OTROLIGT länge, men nu kommer vi ju typ aaaldrig göra det igen isf. slutaaa :(

2010-02-12 @ 23:25:38
URL: http://ohyouresosilentsimone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0