well, update, i mean, i guess

ja hej. har inte bloggat ordentligt på... ett tag.
märker nu att jag inte bloggat något ALLS sedan pier pressure. så här kommer ett ganska långt inlägg, typ.
så um ja, jag var på pier pressure alltså. såg bra band. bilder i slutet av inlägget. det var btw underbart, jag träffade taylor, josh, zac och jeremy från paramore också, fick en kram av dom, så ja då var mitt år gjort. nejmen, det var grymt awesome att träffa dom snabbt, eftersom jag ser upp på dom mycket. dom betyder mycket för mig. grinade i typ en halvtimme efteråt haha. folk undrade nog vad i helvete jag höll på med med huvudet mellan benen och ihopkurad. well, jag grät. lol. ah det var underbart. har aldrig varit så glad, seriöst. och under spelningen var det bara jävla underbart. dom spelade for a pessimist, i'm pretty optimistic och let the flames begin vilket också gjorde mitt år (favoritlåtar av pmore, totally). och taylor och jeremy kände igen mig lite smått i guess eftersom dom log då och då åt mig. <3 kan dö lycklig nu liksom. innan såg vi också ape rape escape, där vi nästan hamnade i en moshpit... det var skrämmande, och en kille dödade min fot. men det var helt ok ändå. hatar han lite bara. vi såg you ate my dog också, dom var grymma, dom är riktigt bra alltså. och sångaren typ sjöng till mig och alva. han typ stirrade på oss när han sjöng. vi typ dog lite. så stod vi i regnet framför röda scenen typ en timme innan pendulum spelade, sedan spelade pendulum, dom var helt jävla awesome. jag dansade typ HELA TIDEN. haha grymt. jag och alva dansade macarena under granite, vilket var rätt random, men awesome. och efter det var vi tvunga att se takida, men jag var för upptagen med att smsa alla mina vänner att OMG JAG TRÄFFADE NYSS PARAMORE, och en vakt påpekade att spelningen måste ha varit grym med tanke på sms-aktiviteten. sångaren typ "VILL NI HA EN TILL LÅT ELLER?!" och jag och alva typ "NEEEEEEEEEEJ" och alla typ stirrade på oss. HAHAAHHAHAHA. <333 ah sen var det paramore då. och efter det sprang vi och såg lite av johnossi, men vi orkade inte sedan för min hals gjorde ont och jag var trött som in i helvete, vi såg hursomhelst him på avstånd, inget för oss direkt. ah. pp var amazing.
och några dagar efter åkte jag hem igen. :(
och har inte gjort något riktigt sedan dess. beställde armband, vilket är det ända spännande jag har gjort. ett av dom kom idag, står OMG!askarth på den. den är så grymt fint. haha.
och om två dagar ska jag ner till mitt älskade göteborg igen och träffa min bästa vän igen och vi ska se värda band. eller alltså. vi betalar tekniskt vis bara för ett, men ändå.
vi ska alltså se all time low. jag... är så pepp alltså. jag kan inte ens... så jävla glad. jag kommer seriöst... ahh. jag vet inte ens. sedan så ska vi se markus krunegård (ny fakta!!!!), timo räisänen två gånger, amanda jenssen, teddybears, donkeyboy och arvningarna. bara för att, vi gillar dom inte :(
och så ska vi se eclipse (ja vi är efter deal with it)
vi ska färga hår också! hejdå rött hår. har tröttnat. och vill helst inte komma till skolan och bli kallad menshuvud. mmmh...
och 3OH!3 följer mig på twitter, och från igår gör we are the in crowd det också. fick en reply (på twitter) från mannen också. om du inte vet vem mannen är är du dum. nejmen. mannen är såklart josh franceschi. där han förövrigt sa att han saknade sverige och önskade att han kunde komma tillbaka (OMG I KNOW RIGHT <3)
alva: varför har [ape rape escape] dom en apa på scenen?
jag: HAHAHAH JAG VET! det är rätt weird. men jag menar, har you ate my dog en hund på scenen eller!!!!
alva: dom kan inte ha en hund på scenen, elin
jag: varför inte?
alva: FÖR NÅGON ÅT UPP HUNDEN FATTAR DU VÄL.
HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. vi är bäst. erkänn.
aja. bild bomb! :D enjoy







och just nu önskar jag att jag var på honda civic tour och såg paramore, tegan and sara, new found glory och kadawatha.
dö sverige.

Kommentarer
Postat av: veronica

alltså tack för ett riktigt inlägg, elin

började att dö typ :(

2010-08-05 @ 10:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0