jag vet inteeee.
jag vet inte hur jag mår just nu.
alltså fysiskt.
jag har ont i nacken, för jag är så himla envis och dum i huvudet av mig. jag ville ta reda på varför jag hade ont i nacken förut. var det för jag legat konstigt? eller för allt headbangande när jag kollade på the final riot! (och headbangade under HELA misery business. gosh)? eller för att jag hade hjärninflammation? så jag satte på misery business och headbangade under hela låten (tre minuter och 23 sekunder...), och ja, det var därför! så mitt huvud ville antingen falla bakåt eller framåt hela tiden. gör antagligen bara om det om jag verkligen är konstig (kanske på konserten, antar att jag är rätt out-of-control då). 
och uhm. jag fryser. 
så jag vet inte. jag kanske bara läser the host idag. som vanligt. kanske jag kommer några kapitel fram?
eller btw, jag måste göra religion. dööö. 
hinduismskit. 
nu ska jag fortsätta äta frukost. 
jag bytte bakrundsbild på datorn igår! 
från:
till
ha det braaa.

Kommentarer
Postat av: clarie

ATT DU ALDRIG LUGNAR NER DIG

sen mitt mandodamp slutade har jag haft typ fem favoritband

2009-11-15 @ 18:10:57
URL: http://klaros.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag kommer aldrig lugna ner mig!!!!

2009-11-15 @ 20:13:30
Postat av: Thea

"Längtan tillhörde oss båda - bilden av deras ansikten, en man och ett barn, tillhörde både hennes minne och mitt."

Pos.

2009-11-16 @ 20:39:48
URL: http://lemoncrazydemon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0