this may hurt just a little.

imorgon ska jag och min kära väninna elin se new moon, midnattsvisning.
jag hyperventilerar ungefär varje gång new moon trailern går på mtv.
och jag älskar jane. rätt väldigt mycket.
jane är snygg, och bra.
kolla bara på henne?
så jävla snygg.
jag skrek till varje gång jag såg en new moon affisch igår när vi var på biblioteket. jag älskar new moon. jag har en känsla av att den är mycket bättre än twilight. även om det är mindre jasper i den. 
här får ni lite fina bilder.
fu edward.
så himla snygg.
haha, omg.
bye bye bella.
hello, i'm jacob black. RAAAWR
demetri är snygg ibland.
hejdå.
edit: ja juste, saken är ju den att hela saken imorgon slutar ETT på natten. och vi har religion prov och glosor dagen efter. på morgonen. shit. vi kommer dö, elin. :(

Kommentarer
Postat av: Verraan

What's up med Jane, kan hon inte normalt eller?!

hon ser ut som en fisk.

2009-11-20 @ 18:34:10
Postat av: Anonym

kan hon inte kolla normalt eller*

2009-11-20 @ 18:34:44
Postat av: Anonym

jane är snygg, så det så dumma apa

2009-11-20 @ 18:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0