slog du hårt i huvudet när vi sprang in i varandra?

HAHAHAHHAHAHA
måste berätta om det <3
i måndags på gympan, lite förvirrande eftersom per inte var där, så vi hade......GREGEEEEER
...fun.
jaja, jag och elin var _en_aning_hyper och typ hade damp och sprang runt.
nu kommer det roliga; vi skulle typ springa till varandra, för vi hade kommit ifrån oss. sen så kom vi från två olika håll, det kom någon med boll typ och vi började springa som dårar. DÅ hände det. vi sprang från olika håll, och helt plötsligt låg jag på golvet och asgarvade. vi antog båda två att vi hade sprungit in i varandra, flugit och kollapsat. hanna var vittne.
...HAHAHAHAH
och igår var det något som hände, igen.. något med elin. vad var det? :( något var det iallafall.. :(
och idag var elin sjuk......
och nyss frågade hon vad det var för dag, onsdag svarade jag.
"började vi skolan en tisdag? :O"
"slog du hårt i huvudet när vi sprang in i varandra?"
"hahahahhahahahahhahahaha jag tror det"
"HAHA"
elin är konstig. mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmh
juste, slöjden idag. gjorde färdigt min kjol. den är fin. 
vad ska jag göra härnäst? funderar på att göra en mössa (EFTERSOM VISSA PERSONER HAR TÖJT UT DEN EN MASSA :@:@:@) men jag vet inte. :(
så eh ja.
roger tyckte btw jag skulle ta med en skiva med paramore till bilden imorn. det ska jag göra, tänk att få höra paramore på en LEKTION som inte var musik ens? <3
alla kommer klaga, men jag sätter på mitt careface eller säger som elin: "AND THIS IS MY CAREBOX"
hejdå.
(ja, ni älskar mina vredesutbrott där nere. ska nog läsa boken igen, på engelska igen. pusen)

Kommentarer
Postat av: Anonym

gregergreger åh jag älskar greger

2009-11-07 @ 17:12:22
Postat av: elin

greger suger

2009-11-08 @ 00:24:27
URL: http://misguidedghosts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0