riot!

tog med riot! till bilden idag. 
vi lyssnade en gång på den skivan, sen bytte roger skiva.
på tal om riot!
jag håller (höll) fortfarande på med min affish till valfri konsert/whatever. 
förra gången vi hade bild hade jag i ett desperat försök försökt att få mina bilder att se ut som att jag hade ritat dom, roger gick inte på det.
så ja, jag målade bne-skivan's omslag. den blev FAKTISKT rätt bra.
sen tyckte jag det såg tomt ut, hade velat rita hayley, men ångrade mig. jag kom på att jag kunde skiva RIOT! över hela pappret.
jag gjorde det, och snyggt blev det!
sedan skrev jag sådär fult som bara jag kan skriva "Med hits som 'Misery business' och 'Ignorance'" och "Nya skivan 'brand new eyes'". 
sen kladdade jag prydligt ner:
"paramore
30/11
ARENAN
STOCKHOLM" 
sen var jag klar. jag ska ta hem den nästa gång, då jag ritat av den i boken. sen tror jag jag ska göra en enklare affish. förslag? 
kent kanske? 
den här bilduppgiften var den bästa vi någonsin haft! jag älskar den. 
och det här var den första saken med bild att göra som gjorde mig nöjd. den är snygg. den ska få sitta på min vägg sen. (där det bara är massa paramore saker typ) 
men nu ska jag göra något annat än att blogga. hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0