ramlar.

nu ska jag skriva om lite saker som är sanna som...egentligen folk inte behöver veta, men jag skriver det ändå jag har jag inget liv.
1. ibland snubblar jag på mina egna fötter.
2. jag tycker allt och alla går jättesakta. om man ser på dom här... killarna i klassen och sånt så går dom JÄTTESAKTA. även om jag är femtio meter ifrån dom kommer jag ifatt dom på bara några sekunder. gå snabbare!!!!
3. jag hatar folk som inte kan lära sig att acceptera att vi lever i en demokrati, vi lyssnar på vad vi vill, vi gör vad vi vill (om vi följer lagen dvs) och vi tror på vad vi vill! det är så himla patetiskt med folk som kommenterar vad man lyssnar på, att det är dålig musik och att man ska lyssna på hip-hop, för det är den riktiga musiken. 
4. fördomar är usch. ingen tycker om fördomar. 
5. folk som säger att dom är jättemogna men börjar sedan skratta och skoja över att man lägger in andras väskor/vantar på den motsattes toalett. moget. 
6. folk som skjuter bollar på en med flit är konstiga, man får ingen status för det, vetni. . 
7. jag gillar att kalla folk för parasiter. varför vet jag inte (är det twilight, eller the host..?) 
8. jag älskar att skriva berättelser och sånt. 
9. jag pratar alltid korrekt svenska. jag kanske inte säger "deT VAR en trevlig överraskning", utan "de va en trevlig överraskning". 
10. jag förstår inte att folk kan säga att dom aldrig ska gifta sig. hur underbart skulle det inte vara att ha någon man (förhoppningsvis) spenderar resten av livet med? hoppa över sex-delen om det är det ni bekymrar er över!
11. green day, att dom ens ledde över paramore i den där tävlingen! dumt. dom är inte ens bra.
12. kent är underbara. for upp som en pil när töntarna spelades på mtv. 
13. bosse är bara konstig. jag tycker inte alltid om honom. 
14. när jag gör någonting som får andra att gråta (och jag ser det) blir jag väldigt skuldmedveten och börjar nästan gråta själv. och vill hoppa från en sten eller nått. 
15. jag hatar när folk pratar om sina UNDERBARA småsyskon. snälla, kan ni inte bara ta det när jag inte är med? fattar ni inte hur dåligt jag mår över att jag är ifrån min syster hela tiden? snälla, sluta. prata inte om det med mig i närheten. 
16. jag har inte utegångsförbud nästa gång jag kommer till göteborg! 
17. måste få någon att gå på stan med mig snart. bara en kortis sådär. kanske elin och jag åker till stan före new moon? vad säger duuu?
18. jag har insett varför folk slänger ur sig konstiga saker om klädstilar och sånt; folk är inte vana. dom är inte vana vid att se någon ha svart-vita strumpbyxor, ett ben vitt och ett svart. dom är inte vana. 
19. paramore är faktiskt bara 3 veckor fram i tids schemat. och mamma har tatt ledigt åt mig. = jag slipper utegympan.
20. utegympan. fyfan. vi ska börja ha utegympa eftersom köket ska byggas om, och eftersom köket ska byggas om ska vi äta i gympasalen. och eftersom gympasalen byggs om ska vi ha UTOMHUSGYMPA. mitt i vintern! äh jag bryr mig inte om jag inte kommer in på RYDS FOTBOLLSKOLA, jag kommer skolka eller fejka att jag är sjuk eller nått. 
21. jag är rädd för att vara ute i mörkret. jag hatar det. därför äter jag inte längre hos mina kusiner som jag gjorde förut. för det är mörkt. jag måste snart gå ut med atlas innan det blir för mörkt. och klockan är bara halv fyra. skandal. 
22. jag har en förfärlig utväxt som jag snart måste göra någonting åt.
23. NEJ JAG HAR INTE SVART HÅR. FATTA DET NÅGON GÅNG. :@
24. det är kul att åka i lianer på gympan.
nu ska jag gå. hejdå.
ni får en bild på världens bästa band (som VANN med mer än en miljoner röster över green day! YAAAY)
(zac: slå på trummor
hayley, josh, taylor och jeremy: diskuterar musik
zac: slår hårdare
hayley: tyst, zac!
zac: slutar
hayley och comp: fortsätter diskutera
zac: börjar slå igen
hayley: ZAC, ZAC, HÅLL TYST!!!!!!)

Kommentarer
Postat av: Clara

Nej, alltså Green Day skulle vinna ju, dom är bättre än Paramore döda mig inte.

2009-11-09 @ 16:51:10
Postat av: Thea

Tycker Green Day är bra, utan dem skulle jag inte lyssna på Paramore.

Men Paramore är awesome.

2009-11-09 @ 18:26:36
URL: http://lemoncrazydemon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0