promoe....? "öh nej? kan du inte läsa eller?"

DET STÅR PARAMORE?!?!?! :@:@
vi hade musik idaag, jocke sa att vi skulle göra en "musiksaga". jag fick vara med viktor, mania och jennifer. våran är bäst.
det handlar om en pojke som heter felix, eller egentligen mamman men aa. och han fyllde tio, så kom hon och hennes man upp med paket och frukost typ. sen rörde han sig inte, och det visade sig att han var död! så öh, mamman ringde ambulansen. och när den kom....var inte pojken kvar i sin säng. omg!!!!
vår är så bäst <3
anyway.
på bilden trodde folk att det stod promoe på min affisch istället för paramore. lär er läsa?! :@
franskan....sög. vi kom till ett nytt kapitel iallafall, vilket jag och linn blev rätt överlyckliga över - vi kommer ingen vart i franskan. jävla mjäll-i-håret-lärare. :@
när vi hade religion jobbade jag naaadaaaa. eller oki, jag skrev om krishna men inget mer. orka liksom. och det var så mycket ljud omkring mig. skrikande barn (...i min ålder), folk från komplimentet som pratar med höga röster, radion, lite mer skrik och någon som står framför mig och försöker leda en konversation. så ja, jag tappade koncentrationen när byggarbetarna uppe på taket började elda och sånt för att kunna lägga nytt tak. OJ VAD DET STANK!
jocke trodde brandlarmet (hahahha elin <3) skulle gå, men det gjorde det inte!
ja..
det var min jättetråkiga daaag.
imorn ska vi byta platser i klassrummet *glad*. och marcus åker till lanzarote *mer happi*
hela världen är så underbaaar.
och desstom glömde mjäll-läraren ge oss våra omdömen i franska :PPP
srsly, hon hela hennes hårbotten är vit. eeeeew.
okej. 18 dagar.
7dagar.
AWESOME.
(vi slipper gympan på måndag + tisdag, för vi ska gå igenom våra omdömen. åh, underbart. <3)
oredigerad och gammal snygging! eller inte, kanske.
har börjat ha sån där lugg igen. ska nog spara den den här gången (this time we're not giving up!)

Kommentarer
Postat av: Veronica

SÅ MYCKET FÖR MITT SLIT I HELA 7 MINUTER FÖR DEN DÄR LUGGEN!!! :@@@@

2009-11-12 @ 20:06:37
Postat av: Anonym

hahahahahah <3

2009-11-12 @ 21:17:21
Postat av: Anonym

Men vi slipper inte gympan :( Vi ska liksom ha ÄCKLIGT JÄVLA FYSPASS?!?! Jaaag viiiill inteee :@

2009-11-13 @ 17:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0