new moon

new moon var jättebra.
jasper var jättesnygg.
JÄÄÄÄÄÄÄÄTTEsnygg.
jag älskar honom.
ska gifta mig med honom.
eller med jackson.
"aha. vad händer i tredje filmen då?"
"öhhhhh. först kommer victoria med sin armé med nyfödda vampyrer och ba höööööhhhh"
"hahahahhaha höööööööh *skratta hysteriskt*"
"hahahahhahah"
jag och elin hade damp framåt när new moon skulle börja.
hahah så jäkla bra i scenen när mike spyr på bion "vilken marsmellow" HAHAAHHAA jake <3
"you smell like wet dog" <3
åh alice.
"here! *ge present*"
*bli glad* "jasper..."
"sorry. :)"
"...:("
"happy.... never mind."
<3
jag älskar new moon
asum att det blitt 11-årsgräns nu med! <3
AAAASUM
hade prov idag. kände att det gick bra trots att jag var TVÄRTRÖTT (som anna säger). och sen tog vi sprutan.
"om någon av er vill hålla mig i handen är det helt okej. inget att skämmas över!" - kerstin
"HAHAHAHAHHAHAHAHAHA" - hanna
*fniss* - jag
"men allvarligt talat! vill du hålla mig i handen, hanna?" - kerstin
"nej. hahahhahahaha" - hanna
"okej, du då elin? *ta tag i min axel*" - kerstin
"öhm *fniss* nej." - jag
*kerstin går*
"HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA du är komiker, elin!!!!!" - hanna
"öh. :(" - jag
"KOLLA INTE PÅ MIG HAHAHHAHAHAHAHAH" - hanna
*stirra* - jag
"HAHHAHAHA SLUTA :(((( bosse!!!!! säg till henne att sluta!!!!!!! hon är för rolig!!!!!"
"jag tycker också elin är en jätterolig tjej!" - bosse.
jag typ ....wth? :(
bosse är läskig.
anyway.
stack hem sen efter sprutan.
"vilken klass går du i?"
"6an"
"jag tänkte väl det! en sån stor tjej som du är!"
hon var också läskig.
jag kollade inte ens på sprutan haha.
ritade på ett linne idag, står RIOT! RIOT! RIOT! på den.
10 dagar.
10 små dagar <3

Kommentarer
Postat av: Thea

<3333333333333333

2009-11-22 @ 12:59:10
URL: http://lemoncrazydemon.blogg.se/
Postat av: Annah

JAG SÄGER TVÄRTRÖTT. :(((



pos.

2009-11-23 @ 15:05:21
URL: http://frupattinson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0