my heart is yours

hej.
jag var nyss ute med hunden, bara i några få minuter men ändå. jag hatar att vara ute när det är mörkt. hatarhatarhatarhatar.
var i skolan idag vi skulle läsa för våra kära små fadderbarn!!!!!!
och mitt fadderbarn var sjukt. och elin är försvunnen. (VAR FAN ÄR DU JÄVLA NORA?! :@) men alltså, hon är inte i skolan bara. haha. :<
anyway. så jag och linn fick läsa våra böcker för elins fadderbarn (känn på den du, elin!), tycker hennes fadderbarn (som heter melina) har väldigt fina ögon, jag satt och stirrade på dom typ hela tiden. inte särskilt diskret heller. 
så ja. 
när jag och hanna skulle gå till 1b's klassrum skuttade vi dit. sen gick det en liten pojke efter oss och typ tyckte vi var konstiga.
"- haha tror du alla förskolebarn tycker vi är jättekonstiga när vi hoppar runt såhär, vi sexor?
- haha ja" 
sa vi. sen kom pojken. 
pojke: JAG ÄR INTE ETT FÖRSKOLEBARN!!! :@:@:@
jag: öh.. okej... ettan?
pojke: NEJ!!!! :@:@:@
jag: tvåan? 
pojke: ja!!!!!!! :@:@:@:@
arg_kille
haha. 
aja, sen fick vi läsa våra böcker. linns var lika långtråkig som min var men melina tyckte det var spännande! 
eller inte.
sedan fnissade vi lite när daud fick vredeutbrott på sin fadder: 
"VA?! HAR DU INTE FATTAT VAD JAG PRECIS SNACKAT OM?!?! :@:@:@"
"eh."
"VAD HANDLADE BOKEN OM?!"
"det var väl några barn... dom hade ett äppelträd..."
"JA PRECIS. VAD HÄNDE MED TRÄDET?"
"det dog" 
"AA JUSTE, KUNG ÄRU!!!!"
fniss. 
dis is fun: mania ska ha en modevisning. 
good luck, shuck! nerå
det var roligt i maten igår, mania fick typ utbrott på hanna. 
"JA MEN DÅ KAN JU DU VARA EN HEJARKLACKSLEDARE SOM SKRIKER ÖVER HELA GYMPASALEN *ta en tugga av mackan aggresivt* VI SÖKER EN!!! *tugga igen*" 
vi började skratta hysteriskt. 
aja, vi hade slöjd. jag gör nu en fjällräv <3
världens gosigaste tyg! 
mössa får jag köpa. 
kanske i helgen. kanske åker till ikano med mamma då. fick inte åka till gbg *gsm-åskmoln*
bara det att dom där tidningarna vattnas i munnen på mig.. jag behöver dom.
gah.
nu har jag ont i nacken. för jag headbangade under hela misery business när jag kollade på the final riot! haha. :( 
det är kul att headbanga. 
eller så är det den jävla gympalektionen från igår. vi hade AEROBISK?! omg. jag dog. 
hihi hejdå.
19 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0