midnight sun

sitter och läser om en desperat edward.
HUR DESPERAT FÅR MAN VARA LIKSOM?!
han är värre än emmett och rose!
jag menar. orka.
funderar på att köpa robsessed också..
VAD ÄR DET SOM HÄNDER MED MIG? :(
igår var jag på middag hos lena och emma och magnus och oskar. senare kom adam, hanna, malin och johan också. helt plötsligt sa lena "elin har sett new moon"
alla typ... stirrade på mig. :(
jag typ. ehe.. a..
"har du läst alla böckerna?", undrade malin som plötsligt blev värsta stephenie-fan. 
"a."
"alla fyra?"
"a"
"hon har läst någon annan av hennes böcker också!!!", la lena till. 
"a."
"the host", sa malin då.
"a."
alltså... va? :(
sen kollade jag på tv med de små barnen. för jag orkade inte sitta i soffan, höra när de vuxna pratade och försöka hitta någon aktiv-smsare. 
gick upp alltså, kollade på bolibompa. 
smsade med bästis, tills mobilen dog. sorry, julia. D: 
sen kollade vi på lorly och stich, en otroligt dålig film. sen ville jag kolla på hannah montana men kollade istället på 2/1 män. två avsnitt som jag redan sett, dessutom. *happyface*
well.. idag har jag mest läst och läst och läst. 
wö. 
imorgon har vi gympa igen, sug. 
och jag är glad ändå, för om åtta dagar befinner jag mig utanför fryshuset i stockholm och väntar på insläppet. 
awesome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0