mamas!

mamas vilken dag!
(shoooo bre jag skriver rinkebysvenska nu chok deli egentligen men jag göre ändå!)
asså först åkte vi buss till stadsbiblioteket, där fick vi vänta zuper-mega länge på douglas foly!
när han äntligen kom var han chok deli
han skrattade mega konstigt! mamas!
(the man bakom habib-böckerna och shoo bre, asså)
han snacka lite med oss och sa att vi klart var den bästa klassen i hela biblioteket. vi blev ju fett glada eftersom han är kändis, asså!
när han kom sa alla shoo douglas! då skrattade han (chok deli, bre!) och sa att vi var bäst!
elin blev zuper generad när massa från hennes gamla klasser och gamla ex kom till föreläsningen också. chok deli.
sedan började föreläsningen. han berättade om en gång (haha vad deli!) när han var i skolmatsalen. han hade torkat bort allt på en fiskbulle och studsat den i golvet, så att den studsade tillbaka! walla! chok deli, bre!
sen fick vi åka hem igen för då var det slut.
vi åt mat och sånt, en zuper-äcklig nassegoräng jag inte ens smakade för den såg så äcklig ut!
vi fick gå hem tidigare, istället för att sitta kvar en halvtimme extra! choooook niceeee!
jocke läste upp vissa uppsatser som det stod med rinkebysvenska i. alltså bre, vilken fantasi dom har!
habib föddes i en bulle, chok deli, bre.
och linn sa typ "jag tyckte inte han var rolig"
jocke sa "du garvade ju mest av alla!"
och det var sant, bre. linn satt och skrattade under hela fiskbulle-historien. mamas, hon skrattade högt också!
(hoppas alla förstod, jag känner mig lite påverkad nu efter författar-besöket. det var rätt awesome egentligen. han var en rolig kille.)

Kommentarer
Postat av: Frida

Alltså, jag vill också träffa Douglas Foley. :<

2009-11-18 @ 20:35:18
URL: http://lillafrida.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0