i asked for love

hej.
nu har jag suttit i över en halvtimme (en timme?) och lyssnat på miracle outro.
det bästa är att den aldrig slutar, när det är slut fortsätter den, om och om igen.
och jag har nog suttit över en halvtimme och försökt hitta någonstans där man kan ladda ner den, jo visst jag har hittat sidor, men problemet är att jag inte kan lägga in den i windows media player, vilket suger.
för er som inte hört den; hör den, den är fucking awesome, jag grät länge när jag hörde en första gången. den är amazing, underbar.
jag älskar den.
världens underbaraste människa.

Kommentarer
Postat av: Linda

hejhej, tyvärr så finns inte den här låten inspelad i studio, men finns live version med rätt dålig kvalitet, lite dåligare än den på videon jag visade

http://www.mediafire.com/?zm2nhhtqmij

här kan du ladda ner den

2009-11-03 @ 16:08:55
URL: http://paramorefans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0