hat

HAT
nu får ni klara er utan snäll-elin.  FÖR ELIN ÄR INTE SNÄLL LÄNGRE :@:@:@ (iallafall inte mot folk som heter wanderer men kallas för wanda :@:@:@)
okej, jag är nu på kapitlet (..igen) där wanda nu ska smyga sig ut och sticka till doc för att bli utplockad. 
yeah, hon säger att hon "älskar" ian, men för i helvete? varför sticker hon då, önskar honom en god natt och bara....drar!
eeeego
(ok wanda är den SISTA man kan kalla för ego, men ändåååå jävla bitch :@:@:@)
jag menar, BRY DIG INTE OM JÄVLA MELANIE?! hon för fan sitta där inne bäst hon vill?!
SLUTA ORSAKA IAN MASSA SMÄRTA HELA TIDEN
jag mår inte bra av det. :@:@:@:@:@:@:@:@
you fucking whore. :@:@:@
DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ
jag skulle väl fan heller brytt mig om melanie, låt henne vara? radera henne ffs om hon är så jääävla jobbig när du ens RÖR vid ian?!
GAH
JAG HATAR DIG WANDA/WANDERER/BESTRYTTAREN/WHATEVER
HON BORDE DÖÖÖ.¨
jag borde vara en karaktär. :@:@
så kunde jag få ian för mig själv och ALDRIG, ALDRIG NÅGONSIN orsaka honom för någon smärta.
är hon helt dum i huvudet eller? hon kan inte bara kyssa jared mitt framför ögonen på ian?!
DITT JÄVLA SVIN
jag gråter?!?!?!
GE IAN TILL MIG SÅ SKA ALLT FIXA SIG
egoistiska mask-i-en-silverkula!!!!!!
FUCK YOU.
(ja, jag är mycket arg. :@:@:@)

Kommentarer
Postat av: alva

HAHAHA kom du ihåg att vi typ skratta asmycket om doc,du vet jag typ vadå dåck??!?!??! ((: <3

2009-11-04 @ 20:44:50
URL: http://rullkaka.blogg.se/
Postat av: elin

ahahahhaha

2009-11-07 @ 15:06:48
URL: http://misguidedghosts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0