fan

fan vad jag saknar allt. fan vad jag saknar alla. 
det som var förut. 
det som var för cirka fyra år sen. 
det som var bäst. det som var det jag älskade mest och njöt av. sedan tog det slut. 
och det är hans fel. allt är hans fel. fyfan. 
jag saknar dig, isabella. 
jag saknar dig, karina. 
jag saknar er, flatås. 
jag saknar er, alla. 
jag saknar "3-4C"
jag saknar allt. 
amra: "tider komma tider fara. låt oss alltid vänner vara. lika som vi äro nu. även sen du blivit fru" jag saknar dig, du som var min bästa vän.
camilla: "tre ord giver jag dig. GLÖM EJ MIG!" det har jag inte. fan, jag saknar dig hur mycket du än hatade mig. 
karina: "när du en gång går ut i världen tag då då detta minne med på färden. var alltid hjälpsam, var alltid sann, så når du säkert mot målet fram" fy fan karre. fan vad jag saknar dig. åh.
bella: "ringeli, ringeli rosen gula aprikosen. blå vid, förgätmigej, aldrig glömmer jag dig" åh bella. jag saknar dig, även fast vi träffades i somras. nej, jag har inte glömt er. jag älskar er även om jag inte visar det. ;__; 
"upp för en backe och ner för en äng. där står elin och kysser en dräng" <3
"blanda alltid vackra minnen som gömmer, göm detta bladet helst av mig. ty om du någon gång mig glömmer. så glömmer jag dock aldrig dig. 
lycka till i linköping!
eva"
eva <////3 :((((
gah, jag måste sluta läsa den där kompisboken. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

flatås...?

gick du på flatåsskolan?

2009-11-12 @ 15:28:24
Postat av: Anonym

flatås...?

gick du på flatåsskolan?

2009-11-12 @ 15:32:48
Postat av: elin

japps

2009-11-12 @ 16:13:06
URL: http://misguidedghosts.blogg.se/
Postat av: Carro

Men åhhh

Nu börjar jag också sakna massor ))))):



Har också en sån bok förresten!

Skrev jättemycket i en killes bok, jag var kär i honom. Det är nästan pinsamt, så mycket som jag skrev! :c

2009-11-12 @ 18:40:52
URL: http://midnattsgatan.blogg.se/
Postat av: elin

...förlåt. D:

haha aw.

2009-11-12 @ 19:18:01
URL: http://misguidedghosts.blogg.se/
Postat av: bella

åh .

mn åååååååh ,.

Fyra ord från mej te dej :



JAG ÄLSKAR (fortfarande) DIG . !



<3333333333333333333333333333

2009-11-23 @ 15:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0