bury the castle

inleder med ett test.

Berätta 4 saker du kallas:


- elin
- spongebob/sponge

- fru rathbone/o'shea/hale

- skywalker


Berätta 4 sanningar om dig själv:


-jag brukar alltid titta mig omkring i ett rum efter spindlar eller någonting sådant.

- jag har utväxt, och folk kommenterar det dagligen... :(

- jag tycker inte det är äckligt att titta på urtida-människor som är helt nakna.

- folk tycker jag är rätt konstig, oftast. :(


Berätta 4 saker du gjort idag

- varit i skolan

- lyssnat på paramore

- längtat 

- varit nervös


Berätta 4 saker du har på dig just nu:

- adidas-tröja

- min mössa (<33333)

- gråa strumpbyxor med hål i (</3)

- min "edward please bite me" tröja 


Skriv ner 4 saker som du hatar:

- min klass

- spotify

- förlust

- regn


Skriv ner 4 saker som du älskar:

- paramore

- paramore

- paramore

- paramore


Skriv ner 4 st som du tycker ska göra denna listan:


folk som läser.


IDAG var jag i skolan! är typ alltid det men ändå. hade bild och lite sånt. mitt i rogers genomgång gick brandlarmet... <3 
alla killar typ "JAAAAAAA!!!! :D:D:D:D:D:D" hahahah. folk hade panik och skrek och jag typ men chillaaaaa. jag tog på mig skorna och mössan. orka att man inte får ha mössa inomhus, btw. det suger. 
hm ja. målade ett slott på bilden. sånt där... wö
vi hade också so eller nått. oceanien. australien. nej tack alltså. det är så himla jobbigt! 
mm.

hehe

vi kollade på en film som linda-marie (gregers assistent) hade med sig från när hon var i australien. dom hade zoomat in på kängrusarnas snoppar?!?!
sedan kollade vi på någon annan film. sög. hann inte se hela ens. luktade förfärligt från "kanonen". sug. 
hahahah det var så himla kul. linn typ ristade in "KUK" på en bänk. sedan sa vi att "du vet att övervakningskamerorna såg det där, va?" linn fick typ panik och gick in i korridoren och gömde sig. 
så vi bestämde att vi skulle skoja med henne och säga att det kom en lärare som sätt det. 
"- linn, annika kom fram och frågade om vi visste vem som hade skrivit det där på bänken. 
- VA?!?!?! ALLVAR?!
- a. fast vi sa att vi inte visste... men hon sa att hon skulle prata med jocke, och den som hade gjort det skulle få ett hårt straff. du är så död linn. 
- VA?!?!?! :OOO men elin gjorde det också!!!! (inte jag alltså) 
- mm.. *skratta* 
- *skratta nervöst* MEN ÄRLIGT, GJORDE HON DET?
- ja!!! kolla nu kommer hon. 
*annika ger oss en blick*

- såg du vilken blick hon gav mig?!?! :O
- ja, du är såååå död linn. 
- jag vet. :((((" 

sedan höll vi på så ett tag till, tills jennifer var lame och talade om att vi bara skojat med henne. hahahah. hon typ "FJUUUUU" <3
puss. 
hejdåå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0