sweet dreams

8när jag först kom hit, till köping hade jag ljuva drömmar
första natten drömde jag om taylor (<333), det var någon fest eller nått, han och någon ful tjej hade ett låtsas barn (alltså fråga inte :() och öhhhh, jag satt brevid honom när vi åt middag, och sen typ, lutade han sig mot mig och sa att jag var vacker(!!!!) (dream on!) och sen sa han att han skulle lämna den där tjejen, och tog min hand. och när jag vaknade kändes det som att han hade hållt mig i handen. åh
andra natten kommer jag inte ihåg
tredje natten drömde jag att jag var taylors flickvän.......haha
och den här natten (tror jag?) drömde jag VÄRLDENS MARDRÖM!!! paramore splittrades!!!!! var livrädd när jag vaknade, och på något konstigt sätt var splittringen MITT fel!!! typ att taylor inte hade tid och josh var bitchig och inte orkade längre. haha. och hayley var pissed off på mig och vägrade att prata med mig.
trevligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0