paramore 30/11 @ fryshuset

kom hem från stockholm för någon timme sedan.
är så himla ledsen.
nu ska jag beskriva allt;
29/11: inget speciellt gjordes. peppades, kollades på film och sånt på hotellrummet.
30/11: the big day. åkte till fryshuset med tvärbanan. satte mig i kön. två tjejer sa att det var surt att jag fick köa ensam, så jag fick köa med dom! efter ett tag anslöt dom sig till ett annat gäng och jag blev kvarsittandes på mitt sittunderlag. då började linn och ida prata med mig.
"vad heter du?"
"elin"
"va?"
"elin!"
"aha."
"jag trodde hon sa edvin först..."
anyway. gick in ibland, på toa och sånt. sedan begav vi oss till max. vilket vi inte skulle ha gjort... för när vi kom tillbaka var hela kön borta. FAN sa vi och fick lite panik sådär. men!!!! dom som hade passat våra kö-platser sa att vi fick tränga oss in med dom. och det var typ tre timmar kvar. så vi stod där i tre timmar, innan INSLÄPPET. svettigt. tittade bort när dom tog kort bakåt i kön haha. 
sedan kom vi längre och längre fram, på något sätt. mm. 
så tillslut var jag brevid (eller det stod någon människa emellan, men aa) dom som jag var med förut. så jag kände mig bra. insläppet typ... HAHAHAH. 
"SPRING INTE!!!! DÅ KOMMER NI INTE IN" alla typ gick jättesnabbt. haha. 
på förbanden hamnade jag på andra raden. 
now, now every children var awesome. kadawata var inte lika awesome, folket bakom och sånt skrek i mitt öra. "DAAAAANIEEEEEL" jag typ chilla, gosh! kadawata var btw inte alls bra. :P
sedan var det paper route! säger bara att jag är förälskad i dom nu, och jag njöt av dom. 
och sedan you me at six. alltså åh. kär. dom körde en cover på lady gaga's pokerface. <3 så himla fint. you me at six + lady gaga = <3 
och sedaaaan började folk trängas och puttas och ha sig. jag typ ">:C" och blev tjurig. och sedan fick jag syn på josh farro!!!! jag typ SHIT POMMES FRITES THIS ISN'T HAPPENING!!!!! och började gråta. och sedan såg jag hayley, jeremy, zac och taylor och introt började. tjöööööööt. 
omg. :( 
jag typ stod och dog. hoppade som en galning på ignorance och de flesta låtarna (förutom på misery business och brick by boring brick, där var jag så gott som död). skrek "TAYLOOOOOOOOOR" och hade damp. hur kan man vara så snygg som mr. york?! till och med snyggare i verkligheten ju!
och HAYLEY WILLIAMS PEKADE PÅ MIG under någon låt. jag var den ända som hoppade och stod och typ hyperventilerade. ÅH JAG ÄR SÅ LYCKLIG!!!!!
åååååååh. 
jag typ dör nu i efterhand. 
är värsta emo också för jag vet ju inte när dom kommer tillbaka, och det är ju riktigt sorgligt. :( 
vaknade vid tre på natten av en konstig dröm. paramore skulle spela igeeeen och det var typ värsta kön. gratis vare också. sedan typ... a jag kommer inte ihåg. konstig var den iallafall. trodde den var på riktigt så jag fick lite panik. :( 
hejdå.
bilder kommer när jag har dom. tog själv inga bilder som är bra, några är väl bra. kanske lånar jag en bild av någon blogg eller nått, jag vet inte!

Kommentarer
Postat av: alvaa.

HAHHHAHAHHA edvin <3



saknar dig elin <3 ::(

2009-12-01 @ 16:23:01
URL: http://rullkaka.blogg.se/
Postat av: Moa.

aa. Det var kul. <3

hah.

men alltså var du på andra raden där framme eller andra raden där bak? eh.

2009-12-01 @ 18:15:01
Postat av: Anonym

alva: haha

moa: framme.

2009-12-01 @ 18:35:53
Postat av: Clara

Bö, vad jag känner igen mig i det där ): Så hemskt att det man peppat och längtat till jättelänge är slut på drygt två timmar eller nåt. Så heeemskt.

Då har man knappt nåt att se fram emot sen.

Men sen är det asum för att man har upplevt det liksom, och att det var det bästa man vart med om typ.

Eh ):

2009-12-01 @ 21:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0