nobel

sumerar gårdagens kväll såhär: 
fnitter, bordsherre, frida, klumpiga jag, jennifer som pratar oavbrutet med sina bords-människor, greger som värd (HAHAHA), dans, förstörd stämning, chips, hanna som tar alla mina glas, hanna som eldar upp chips, tove som tar bort våra chips, någon som kräks, hotel room service, knock you down-början, skrik, konsert-känsla (NI FÖRSTÖR! >:C), bodyguard-daud, kärring-åsa, simon-som-aldrig-får-något-att-dricka, nonchalanta ställningar, prat, jag som ramlar från en stol, saknad av mobil, jag och hanna som sjunger till smack that(<3333333), och massor med skratt. 
det var konstigt.

idag åkte jag till gbg, and here i am. har fått lite godsaker från min farmor i italien (på brev). ska träffa alva imorn. yay! :D

Kommentarer
Postat av: alva

yay <3

2009-12-11 @ 23:42:59
URL: http://rullkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0