mina favoriter

lite favoriter typ. allt från youtube till twloha

amazing phil. always on my mind...

"i'm marco, and IIIII'm gay!" "looks like you already found your new bff! :D" shane dawson <3


stepheeeen <3
bara för att den är askul. "wonder when she founds out.... I STOLE THEM!!!!" jag och alva dog <3

den här videon skickade typ danne till elin typ förra året. vi tycker den är askul. <3 HAHAHAH. 

vilken kärlek det är mellan dom. hahaha åh jag älskar den <3

jag älskar taylors backpack. HAHAHAHAHHAHA den får mig att asgarva. och zacs "i'm video-chatting with my mom. HEY MOM!" <3


för jag och alva älskar den låten. 


'cause seven's a good number. - seven is. <3
nej, det här är inte att jag älskar paramore och sånt. det här är reklam för TO WRITE LOVE ON HER ARMS/twloha. (hayley har en tröja på bilden, u see?) twloha är THIS (tryck). kolla in det. jag tycker hela grejen är awesome. 
'
den bilden är bara allmänt gullig. hayley och erica [hayleys syster] <- dagens bild
nu ska jag sluta. 
men det var några av mina favoriter. -
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0