ingen rubrik

vet inte hur jag ska skriva rubriken riktigt. något dumt citat? nä, vet inte. 
hur som helst hade jag litteratur idag på nobel-skiten. 
trodde jag skulle vara typ all alone, men icke. efter ett tag kom mania, och sedan kom även elin. trevligt värre.
jobbade med elin. 
elisabeth sa att vi skulle gå in på winnipedia och söka fakta - JA, WINNIPEDIA. började asgarva. och hon hade skrivit det på pappret också?! omg, what's the matter with her? hon sa det helt seriöst också. 
sen var det en kille (daniel tror jag han heter?) som typ...kunde allt. jag och elin började asgarva åt honom hela tiden och ahha. orka liksom. 
"vilka har läst spiderwick?" 
han: *räcka upp handen*
jag och elin typ HAHAHAHAHAHA fan vad vi dog
elin kastade böcker på mig ;___; 
sen skvallrade mania. vi blev sura på henne. 
efter skolan åkte jag hem och väntade på att elin skulle sluta sin spanska. 
undra om hon har fått kvarsittning eller nått? hon skulle ha slutat för över 2 timmar sen, såatteh. och hon har inte ens sagt något till mig. hatar det här. två jävla gånger. vad är det med henne egentligen? 
god. 
läste att taylor hade publiksurfat på någon konsert och jag typ "what. the. fuck?!!??! FUCK U!!!!!" varför gjorde han det inte i sverige!?!??!?! 
men liksom :@:@:@
har ont i magen. 
kollar på min numera jättefula vägg. satte upp halsduken [mamma] köptes på paramore konserten. ser asfult ut. ska nog ta ner den. är inte säker på att nålarna pallar att hålla den kvar särskilt länge heller. haha. 
ska göra något annat nu tror jag
kanske ska läsa lite
saknar ian
eller så ska jag kolla på tv igen
kollade på seinfield (eller vad det nu heter) idag. och that '70s show. rätt okej faktiskt
fast jag föredrar the big bang theory. den är awesome. och två och en halv män, och vänner, såklart <3
ska kolla om det sänds snart, hoppas det.
säger som i lizzie mcguire (orka att jag vet?!): you got some explaining to dooo (hm vet inte)
(explaining är ett tvillingord med "sexgalning". orka att det ordet finns, sexgalning alltså. god!) 
borde nog kolla på lizzie mcguire igen snart. saknar henne lite. hon är awesome. "HEY NOOW HEY NOOOW" fast gillar inte när hon börjar gå på dejt med den där italienarn pablo. det gick för långt. men han var fake, så ändå! :P 
gillar inte heller att lizzie är typ blind och ser inte gordo som är typ totally awesome! han ba "lizzie (L)(L)(L)" och hon ba "hey, gordo" 
värsta dizzen. 
hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0