hähä

var med alva idag
äntligen
åkte till stan. köpte tidningar. köpte biobiljetter <3
åkte till bergakungen sen igen och var där rätt länge
alva rev ner såna här stolpar, vi skrattade - allt för en 50-öring
köpte åtta lussebullar
har kvar fyra av dom
haha
äter dom på bussen sen
betalad allt trots allt!
såg new moon.
den var awesome som valigt
träffade katta innan
blev förvånad över att se henne men glad
har inte träffat henne på rätt länge
köpte popcorn och sånt
petade på alvins (alvin och gänget) snopp/mage
en kines skrattade åt mig och sa något om mig på kinesiska
blev generad
undrade var aillie va
höll på att kissa på mig när vi väntade på aillie
gick på toa
såg aillie och lovisa
gick hem
är här nu
alva är hemma hos sig (</////////////////3)
saknar henne
dööö

Kommentarer
Postat av: alva

jag ville sova över hos dig men jag fick inte liksom <////////////////////3



saknar dig.

new moon va värkligen bäst :') <3

2009-12-12 @ 22:09:16
URL: http://rullkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0