fuck forever

spelade badminton på gympan idag. elin and jennifer vs elin and mania. jag och mania förlorade första, men vann andra. sen körde jag och jennifer mot mania. vi vann. sen körde jag och mania mot jennifer. vi vann. sen körde jag och jennifer singel, hon vann för elin placerade sig över en halvplana och mediterade............... 
vi såg en film sen. "hot fuzz" god damn!
handlade om en snubbe som hette något med angel (haha) som var polis i london. han skickades till en liten by för han var för bra på polisjobbet (HAHAHAHAHAHAHHA OMG). och i den byn träffade han danny en konstig kille som blev hans polisparter.
hur som helst började folk dö helt plötsligt, romeo och julia (alltså dom som spelade dom!), tanten i blomaffären, en annan snubbe, och mr messenger. angel visste att det var ett mord, men det trodde inte dom andra poliserna. men han såg när tanten i blomaffären blev mördad, och följde efter mördaren. men han var för snabb för honom, och poliserna trodde honom fortfarande inte!
så han anklagade mr skipper (dock med bra bevis!), och det var tydligen inte han (eller jo, men vänta)
sååå angel åkte tillbaka till sitt rum på hotellet, och när han satte nyckeln i låset anföll en mördare honom!!!!! (jag satt spänt och väntade på att det där skulle hända) jag typ OMG-moment. och det var den där creepy killen som jobbade i affären med mr skipper. och den creepy killen sa alltid "yarp" (japp typ), och en walkie-talkie lät och typ "är angel omhändertagen?" angel typ "....yarp." "är angel omhändertagen?" "YARP!!!!" "kommer han störa oss längre?" "....narp?" (han var osäker på hur man sa ahahha) "bra, kom till slottet nu." 
och han åkte till slottet, ringde danny och sånt. när han kom dit lyssnade han på deras möte. alla i styrelsen var där. omg!!!! mÖRDARE!!!!!! dom från baren.... pastorn.....läkarn.......alla!!!!! 
och angel typ "STOP I LAGENS NAMN NU FÖLJER NI MED MIG!!!!" då drog dom fram sina knivar, yxor, EVERYTHING!!!!! och började jaga honom. för han sprang iväg. sedan halkade han i ett hål och kom till nån jävla gömma. trodde seriöst jag skulle spy. DET VAR JÄVLA LIK DÄR. DET VAR HUR JÄVLA ÄCKLIGT SOM HELST. sa nog "holy shit" fast jag inte var medveten om det. 
sedan ville danny vara nice_guy och låtsas mördade angel, han körde ketchup tricket!!!! :DD:D:D:D:D:D:D aw
(glömde säga att dannys pappa, polischefen, var deras typ... ordförande) 
sen blev dom partners igen, danny sa till angel att han skulle dra till london igen och det gjorde han. men sen i en kiosk fick han syn på "bad guys" filmen och tänkte att HELL NO NU SKA JAG STOPPA DOM så han köpte sprayburkar och massa. 
sen vart det action. trodde jag skulle spy igen. han tog fram massa vapen och skit och blääää. det sköts och omg :( 
mr skipper halkade på en leksaks bild och ett torn förde igenom hela hans haka upp i läppen. EW EW EW EW EW EW EW EW EW
och dannys pappa åkte med bilen först, sen satt gåsen i den och bet honom hahahahah. 
och åh. jag älskade när dom var i affären. den kvinnliga polisen slog den galna kvinnan tina med en "akta så att du inte halkar"-skylt. hon typ "jag älskar att slå andra kvinnor" <3333
sen var tydligen någon kvar i the_evil_gäng och han ramlade på en mina (tssss!!!!) och den sprängdes. hela polishuset sprängdes och jag utbrast "HOLY CRAP!" hahaha
fast hela filmen var nog rätt "holy crap"-ig.
fick gå hem sen
pappa ringde
han sa att "skulle du vilja bo i lägenheten om jag flyttade till kanada?"
"va" sa jag
och så förklarade han det igen och sedan sa han "men du har ett tag till att fundera på"
då började jag gråta
ska han flytta till kanada?
fuck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0