ett test, bara

Vad blir ditt namn baklänges? - nile
Har du gjort en snöängel i år? - nä
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? - kommer inte ihåg. var nog när jag var liten och pappa lekte med mig och så vände sig min arm. ew. inte för att jag kommer ihåg det! 
Platt eller lockigt hår? platt tack! 
regnar det nu? - dunno, don't care
Vad har du för startsida på internet? google......
Vem ringde du senast? - vet inte. 
Har du någon gång testat karate? - nä
Vilken mobilringsignal? - hello hello (paramore!)
Minimorötter eller pommes frites? pommes ffs!
Första sporten du gick på? dans

Vad längtar du efter mest just nu?
- HM. faktiskt....inget. eller....kent. markus. om jag ens ska gå på honom. äh. who knows (gotta talk to alvaaa!!!!)
När åt du senast en fiskbulle? - öh och jag gör ett jävla schema över vad jag äter? riiiight....
Vad drömde du inatt? - VÄNTA.... typ... kommer inte ihåg. men i förrgår drömde jag att stephen (jag och mina youtuberzz!!!!) började följa mig på twitter och jag hyperventilerade och trodde han var hackad!!!! BUT HE WASN'T!!!!!
Vilken tv-serie är bäst? - the big bang theory, scrubs, friends, hannah montana (DÖM MIG INTE!!!!), joey, 2/1 män, according to jim 
Kan du gå ner i spagat? - NO FREAKING WAY!
Vad åt du senast? -  chips
Höga eller låga strumpor? - höga!
Vad är du mest rädd för i hela världen? - att paramore ska splittras <////3 
Läser du på baksidan av mjölkpaketen? - ibland. ibland säger mormor eller nån "ståååår det något intressant på mjölkpaketet? :D:D:D:D:D:D" 
Röd, grön, blå eller gul mjölk? - grön 
Vad har du för färg på ditt påslakan? - vitt
Vad ska du döpa ditt / dina barn till? taylor, no matter what. förutom om jag får barn med taylor..... taylor jr? nemen. taylor/ian/hayley. *obsessed*
Sommar eller snö? - sommar 
Snyggaste läraren? - ..O_O
Är du mörkrädd? - bara utomhus 
Har du någon gång haft på dig ett par kallingar? - nej.....
Riktig gran eller plastgran? - spelar ingen roll. wöh
Godaste drickan till frukosten? - blodapelsinjuice a lá sicilia. eller oboy. eller vanlig juice! 
Vem kramade du senast? - papi?
Älskar du att sjunga? - nej, men jag gör det ändå 
Duscha eller bada? - beror på 
Kan du ditt mobilnr utantill? - aa
Har du tråkigt? -  mm
Har du gråtit i skolan nån gång? - ja
stockholm city, Metro eller .SE? - ...wth?
Hur tar du dig till skolan? - jag går (= 2km typ!!!! jag äger) 
Har du någonsin sminkat dig som punkare? - ...HAHAHAHAHHA :( den där frågan var INTE OK. 
Vad var det senaste som fick dig att skratta? - den där frågan ^
Vad blir du glad av? - paramore
Vad skulle du behöva nu? -  TAYLOR
Vilken tid gick du upp idag? - halv sju. 
Vad var det första du sa i morse? - "mmmmm" 
Senaste personen som fick dig arg? -  ....vet inte! 
Låten du lyssnade på? - hemtelefon-signalen...
-Senaste personen du tänkte på? - TAYLOR
.Vilket schampoo använder du? - kommer inte ihåg vad det heter, men DET ÄR BRA FÖR FÄRGAT HÅR!!!! ;);););););)
Dagens dryck? - mjölk..... 
Vad har du gjort idag? - skolan, fuck it
Var det kul? - lite
Vad är du allergisk mot? - NADA. 
Var har du ont? - ...ingenstans
Var du glad igår? - uhm. 
Mer värt än guld? - paramore (känn er dissade :P)

Vad ska du göra NU? - göra ett till test för jag har inget liv!!! :D

Kommentarer
Postat av: Digitalmonster

åh kent! <3

2009-12-22 @ 19:06:05
URL: http://digitalmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0