dumstrut - DU HAR VARIT DUM!!!

hej
idag var jag i skolan
vi har nobel-vecka den här veckan, så idag hade jag fysik. 
jag, maja och linn skulle forska om kameror och vattenhjul. 
om jag ska vara ärlig vet jag nästan ingenting om båda sakerna - alltså saker som när den uppfanns och sånt. linn gjorde vattenhjulet för sig själv (eller vattenhålet som vi sa hahah) och öh. jag bara.... var där liksom
maja ramlade från sin stol fyra gånger
filip var dryg mot cornelia (när hon skulle sätta sig på en stol tog han bort den och satte sig på den själv - MIN stol btw!) och sånt. 
imorgon har jag litteratur.... yaaay.... 
det är en vecka sen idag. en vecka sen precis jag satt utanför fryshuset, huttrade och frös. 
fyfan. 
jag vill bara dö. saknar dom så himla mycket. 
when you're goooone, the pieces of my heart are missing yoooou. 
dööö. 
<////3
juste, rubriken.
maja var lite granna dum, så jag gjorde helt enkelt en dumstrut åt henne där jag skrev "DUMSTRUT! DU HAR VARIT DUM!!!" och ställde henne i skamvrån. hahahah. 
<3
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0