alva

42 frågor om en bra vän.
1. Vad heter hon? alva
2. Hur gammal är hon? 13
3. När träffades ni sist? en månad sen <////3
4. Vad har hon för hårfärg? någon slags brun typ 
5. Brukar hon färga håret? a
6. Vilka färger har hon haft: rätt många olika nyanser av blondt typ, och brun-nyanser. en gång hade hon lite orangt aktigt! :D fast det var typ längesen. 
7.Vad har hon för parfym? avril lavigne-parfymen, HAHAHA. "kolla jag har ett prov på avril parfymen!!! *happi*" nemen, jag vet inte
8. Är hon galen? a
9. Vad är erat bästa minne? lapparna.. <3 och "är det någon hemma?" <3
10. Har ni många minnen ihop? JAAAA
11. Vart bor hon? karlstad (fast hon ska flytta till sthlm sen nån gång)/ gbg 
12. Har ni varit utomlands tillsammans? nä
13. Är du avundsjuk på henne? m 
14. Vad heter hennes syskon ? gabriel 
15. När träffades ni första gången? på gården, eller a. hon var på gården, jag stod på min ballkong. HAHAHAHHA 
16. Hur träffades ni? vi var grannar. 
17. Vad går hon i för sporter? inga
18. Vad kan hon göra på helgerna ? vara med mig, vara i göteborg eller vara med någon annan random. eller datorn! (prata med mig) 
19. Göra efter skolan ? sitta vid datorn, åka till gbg, vara med kompisar
21. Har ni pussats? nä
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? eh. inte brukar?! 
23. Har hon fräknar? a <3

24. Har ni kollat på film någon gång? HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA JA MASSA GÅNGER "pleeease be hannah montana" "what if i'm not the hero?!?!?!?!?"

25. Har ni bråkat någon gång? inte stort, bara gnäll och tjaffs!
26. Har ni sovit i samma säng? inte samtidigt. HAHAHAHHA, eller? kanske när vi var små 
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? a "HÅLL KÄFTEN" "äre nån hemma?" 
28. Har du sett henne gråta? trore
29. Vad gjorde du då? ...va? 
30. Har du sett henne vara riktigt arg? ja. HAHAHAHHA. 
31. Har hon sett dig gråta? a.. 
32. Vad ska ni göra i sommar? i sommar?! vi kanske.... går på liseberg. annars är vi så galna som vi alltid är. jo juste! jag ska till henne, och hon ska till mig runt midsommar. sedan ska vi gunga, precis som den här sommaren. <3
33. Har hon svikit dig någon gång? nä 
34. Har ni pratat i telefon någon gång? HAHAHAHHAA JA 
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? jag skulle ta livet av mig typ. :( 
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? a, vi ska bo tillsammans. :P 
37. Älskar du henne? a
38. Vad är det bästa med henne? alva iz alva, och det är grejt 
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? nada, eller hon kan gärna flytta till linköping. :@
40. Skulle du ge henne pengar om du vann 1 miljon? inte pengar, men saker! :D 
41. Vad brukar hon ha på sig? kjolar, strumpbyxor, tröjor. sånt man har på sig?! 
42. vill du att hon ska kopiera detta och skriva om dig? visst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0